Дошкільне виховання в системі роботи навчально-виховного закладу

Дошкільне виховання в системі роботи навчально-виховного закладу щодо вирішення проблемної теми
            Витоки творчих здібностей і обдарованості дітей на кінчиках їхніх пальців. Чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина.
В.О. Сухомлинський
           
            У Базовій програмі розвитку дошкільника «Я у Світі» зазначено, що метою процесу виховання є стимулювання прояви допитливості, самостійності, наполегливості, креативності як одну з пріоритетних ліній розвитку дошкільника. Нова Програма розвитку пропонує подивитися на дитину очима творчого вихователя, який вміло розкриє талановиті задатки, закладені природою, за допомогою креативної лінії розвитку спрямує становлення творчої особистості.
            Перед вихователями навчально-виховного закладу стоїть завдання по створенню умов для розвитку дитячої творчості та розвиток їх власного творчого потенціалу. Актуальною проблемою для адміністрації закладу, педколективу є пошук перспективних шляхів та виявлення ефективних умов, які будуть сприяти формуванню у підростаючих поколінь системи спеціальних знань у різних галузях мистецтва, розвитку творчої активності та мислення, системи духовних цінностей. Метою, ми вважаємоє вчасно знайти, підтримати, розвинути здібності дитини, закласти в ній механізм самореалізації особистості.
            Для розвитку дітей дошкільного віку в нашому навчальному закладі впроваджується такі засоби, як  театрально-сценічна діяльність, гра, вправи, творчі завдання на розвиток уваги, творчої уяви та фантазії, роблячи  акцент на особливості національної культури. Ураховуючи особливості діяльності навчально-виховного закладу, де більша кількість вихованців належать до болгарської національності, педагогічний колектив через посилення краєзнавчого аспекту, розвиває творчу компетентність дітей. На заняттях вихованці знайомляться з традиціями болгарського народу, кожен рік здійснюються екскурсії до місцевого краєзнавчого музею, вивчають народний фольклор.
            Провідною ідеєю педагогічного досвіду є тільки творча особистість може виховати творчу дитину, тому перед адміністрацією навчально-виховного закладу стоїть завдання спрямувати свою роботу на підвищення рівня розвитку творчого потенціалу вихователів, знаття стереотипів та шаблонів у їх мисленні та поведінці. У нашому закладі при атестації педагогічних працівників атестаційна комісія звертає увагу на усвідомлення, засвоєння та ефективне використання методів та прийомів, які спрямовані на активізацію творчого потенціалу кожного педагога. Управлінська діяльність направлена на форми роботи з педагогічними кадрами, як консультації з обов’язковим оглядом новинок Дошкільне виховання в системі роботи навчально-виховного закладу щодо вирішення проблемної теми
            Витоки творчих здібностей і обдарованості дітей на кінчиках їхніх пальців. Чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина.
В.О. Сухомлинський
           
            У Базовій програмі розвитку дошкільника «Я у Світі» зазначено, що метою процесу виховання є стимулювання прояви допитливості, самостійності, наполегливості, креативності як одну з пріоритетних ліній розвитку дошкільника. Нова Програма розвитку пропонує подивитися на дитину очима творчого вихователя, який вміло розкриє талановиті задатки, закладені природою, за допомогою креативної лінії розвитку спрямує становлення творчої особистості.
            Перед вихователями навчально-виховного закладу стоїть завдання по створенню умов для розвитку дитячої творчості та розвиток їх власного творчого потенціалу. Актуальною проблемою для адміністрації закладу, педколективу є пошук перспективних шляхів та виявлення ефективних умов, які будуть сприяти формуванню у підростаючих поколінь системи спеціальних знань у різних галузях мистецтва, розвитку творчої активності та мислення, системи духовних цінностей. Метою, ми вважаємоє вчасно знайти, підтримати, розвинути здібності дитини, закласти в ній механізм самореалізації особистості.
            Для розвитку дітей дошкільного віку в нашому навчальному закладі впроваджується такі засоби, як  театрально-сценічна діяльність, гра, вправи, творчі завдання на розвиток уваги, творчої уяви та фантазії, роблячи  акцент на особливості національної культури. Ураховуючи особливості діяльності навчально-виховного закладу, де більша кількість вихованців належать до болгарської національності, педагогічний колектив через посилення краєзнавчого аспекту, розвиває творчу компетентність дітей. На заняттях вихованці знайомляться з традиціями болгарського народу, кожен рік здійснюються екскурсії до місцевого краєзнавчого музею, вивчають народний фольклор.
            Провідною ідеєю педагогічного досвіду є тільки творча особистість може виховати творчу дитину, тому перед адміністрацією навчально-виховного закладу стоїть завдання спрямувати свою роботу на підвищення рівня розвитку творчого потенціалу вихователів, знаття стереотипів та шаблонів у їх мисленні та поведінці. У нашому закладі при атестації педагогічних працівників атестаційна комісія звертає увагу на усвідомлення, засвоєння та ефективне використання методів та прийомів, які спрямовані на активізацію творчого потенціалу кожного педагога. Управлінська діяльність направлена на форми роботи з педагогічними кадрами, як консультації з обов’язковим оглядом новинок психолого-педагогічної літератури, семінари, методичні та практичні поради для розвитку творчого потенціалу, порт фоліо педагога.
            Педагогічний колектив готовий і надалі працювати над створенням педагогічних умов для формування творчого мислення з використанням спеціальних методів і прийомів, системи творчих завдань, що вплине на процес розвитку креативних здібностей дітей.
            Педагогічною скарбницею для вихователів є дослідження В.О. Сухомлинського, Ш. Амонашвілі, Г. Ескіна, які вважали, що саме для вирішення навчально-виховних завдань, а саме: розвитку культури мовлення, виховання загальної культури, прилучення дітей до національних традицій, звичаїв, творчого розвитку особистості дитини, необхідно звертатися до засобів образотворчого, музичного, хореографічного, театрального мистецтва, рольові ігри. Враховуючі ці вимоги, вихователями розроблено каталог творчих завдань, орієнтованих на пізнання явищ, спрямованих на розвиток здібностей дошкільнят в освітньо-виховному процесі.психолого-педагогічної літератури, семінари, методичні та практичні поради для розвитку творчого потенціалу, порт фоліо педагога.
            Педагогічний колектив готовий і надалі працювати над створенням педагогічних умов для формування творчого мислення з використанням спеціальних методів і прийомів, системи творчих завдань, що вплине на процес розвитку креативних здібностей дітей.

            Педагогічною скарбницею для вихователів є дослідження В.О. Сухомлинського, Ш. Амонашвілі, Г. Ескіна, які вважали, що саме для вирішення навчально-виховних завдань, а саме: розвитку культури мовлення, виховання загальної культури, прилучення дітей до національних традицій, звичаїв, творчого розвитку особистості дитини, необхідно звертатися до засобів образотворчого, музичного, хореографічного, театрального мистецтва, рольові ігри. Враховуючі ці вимоги, вихователями розроблено каталог творчих завдань, орієнтованих на пізнання явищ, спрямованих на розвиток здібностей дошкільнят в освітньо-виховному процесі. 
                        


Комментариев нет:

Отправить комментарий